کد دستوری مانده اینترنت همراه اول

با کد دستوری مانده اینترنت همراه اول از میزان اینترنت مصرف‌شده‌ی خود آگاه شوید. امروزه اینترنت و دسترسی به آن بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما شده است. ما علاوه برداشتن اینترنت خانگی و بی‌سیم، می‌توانیم در خارج از خانه از اینترنت خط تلفن همراهمان نیز استفاده کنیم.

آموزش استعلام باقی مانده اینترنت همراه اول با استفاده از کد دستوری مانده اینترنت همراه اول

در حال حاضر در ایران، یکی از خدمات پرطرفدار شرکت‌های بزرگ ارائه‌ی خط تلفن‌های همراه، عرضه‌ی بسته‌های اینترنتی با حجم‌ها و قیمت‌های گوناگون است.

همراه اول یکی از شرکت‌های بزرگ عرضه‌کننده‌ی سیم‌کارت‌های تلفن همراه در ایران است و مشترکین آن می‌توانند از طریق خرید بسته اینترنت همراه اول و حتی خرید شارژ مستقیم همراه اول، به اینترنت دسترسی داشته باشید. دسترسی به اینترنت در هر مکانی که بخواهید خیلی کاربردی است، اما بهتر است که به فکر میزان مصرف آن هم باشیم.

کد دستوری مانده اینترنت همراه اول

بسیاری از وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهایی که روی گوشتان نصب‌شده‌اند نیاز به اینترنت دارند و حجم زیادی از ترافیک اینترنت را مصرف می‌کنند. ممکن است شما ناخودآگاه حجم اینترنت مصرفی خود را تقریباً تمام کرده باشید و اصلاً از این مسئله آگاه نباشید.

اما جای نگرانی نیست. همراه اول روش‌های متفاوتی را برای آگاهی کاربران خود از حجم بسته‌های اینترنتی در اختیار آن‌ها قرار داده است. یکی از این روش‌ها که انجام آن بسیار آسان و سریع است شماره‌گیری کد دستوری USSD است که نیاز به اتصال به اینترنت هم ندارد. در بخش زیر، ما کد دستوری لازم برای استعلام وضعیت مانده اینترنت همراه اول و نحوه استفاده از آن را توضیح می‌دهیم.

برای خرید شارژ مستقیم و همینطور خرید بسته اینترنت همراه به پنل فروشگاهی ایساج مراجعه کنید. ایساج با یک دهه تجربه موفق، پشتیبانی 24 ساعته و زیرساخت امن روشی مناسب برای خرید شارژ است.

کد دستوری مانده اینترنت همراه اول

کد دستوری لازم برای استعلام مانده بسته‌ی اینترنت همراه اول

برای آگاهی از باقی‌مانده حجم بسته اینترنتی خود، شما می‌توانید کد دستوری #1*100* یا #320*100* را شماره‌گیری کنید. پس از ارسال کد دستوری مانده اینترنت همراه اول، صفحه‌ی کوچکی با ۵ گزینه برای شما ارسال می‌شود: 0. استعلام 1. فعال‌سازی 2. تنظیمات 8. لغو تمدید 9. راهنما.

شما باید گزینه‌ی استعلام را انتخاب کنید و عدد 0 را ارسال کنید. پس از ارسال این پیامک، همراه اول پیامکی را در مورد بررسی درخواست شما ارسال خواهد کرد. بعد از گذشت مدتی کوتاه، همراه اول پیامکی را ارسال خواهد کرد که در آن این اطلاعات درج شده‌است: نوع بسته اینترنتی شما، مهلت اعتبار و حجم باقی‌ماندهٔ اینترنت مصرفی.

با ایساج همیشه شارژ باش!

مطلب امروز وبلاگ ایساج کوتاه بود اما امیدواریم توانسته باشیم به یکی از سوالات ذهن مخاطبان همراه اولی ایساج پاسخ داده باشیم. قبل از اینکه مطلب رو به پایان برسانیم شما را دعوت می‌کنیم که سری به مطلب پیشین ما درباره‌ی نحوه‌ی دریافت شارژ اضطراری همراه اول سری بزنید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

Bts~
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سلام اصلا نشد هر دوتا رو زدم برای اون یکی*۱۰۰*۱# رو چه گزینه هایی روباید بزنیم؟

رضا ری
۰۴ آذر ۱۴۰۱

من که بالای ده بار ست تاره ۱۰۰ ستاره یک و حتی مربع فرستادم استعلام زدم جواب نداد فقط گفت برسی می‌شود نمیدونم سال دیگه حتما فقط پولها می‌خواهند هیچ خدماتی درست نمی‌دهند اپراتورهای تلفنی در ایران

Amin
۱۶ شهریور ۱۴۰۱

سلام به پنل کاربری جایی که اینترنت خریداری کردید مراجعه کنین بسته به مخابرات یا شرکتی که ازشون adsl گرفتین

امین
۱۶ شهریور ۱۴۰۱

سلام وقتتون بخیر من از وقتی خطم گم شد مجبور شدم خط همراه اول بخرم. و از موقعی که بسته اینترنتی میگیرم از سرعت و افت کیفیت مواجه میشم گاهی موقعع ها سرعت دانلودم از 800 کیلوبایت به 300 کیلوبایت هم میرسه بر ثانیه به شکل خیلی وحشتناک و هر ماه دارم پول باوتش میدم و از کیفیت پایین رنج میبرم تقریبا چند ساله این خط دارم و معمولا گاهی موقع ها از سیمکارت برادرم استفاده میکنم در صورتی که اون هم خط گوشیش همراه اول ولی فقط بخاطر سرعت بالایی که داره که حتی به 10 مگ هم بر ثانیه میرسه خدایی دیگه روم نمیشه از اون بگیرم نمیدونم به کی رو بزنم خط من مشکل داره؟ یا سرعتش رو پایین از طرف شرکت تنظیم شده؟ آپدیت گوشی غیر فعال رو 3جی هم تنظیم یعنی بالاترین خواهش میکنم یک امیدی بهم بدین. تشکر

علی پور
۰۵ مرداد ۱۴۰۱

سلام ببخشید چگونه میتونم از وضعیت بسته اینترنت مودم باخبر شوم

  • Esi
    ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

    10#*100*

قاسمی
۲۶ خرداد ۱۴۰۱

سلام من ی سیم کارت برای دوربین ساختمان خریدم نمیدونم چطور استعلام اینترنت اونو انجام بدم چون داخل مودم هست

ر.م
۲۴ خرداد ۱۴۰۱

من سیم کارتی که دارم داخل مودم هست برای استعلام مانده بسته اینترنت با کد دستوری نمیتونم چون سیم کارت داخل گوشی نیست که پیامک بیاد و از طریق سایت یا اپلیکیشن همراه من چک میکردم در واقع رمز ورود رو ذخیره کرده بودم که اونم هر چند وقت یبار بروز رسانی میشه وبرای ورود نیاز به کد تایید جدید داره که پیامک میشه لطفا انقد اذیت نکنید با بروز رسانی کردن.یا اگه راه حل دیگه ای داره که من بتونم باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت داخل مودمم رو چک کنم بگید لطفا.

mohamadreza
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بسیار عالی و کار آمد تشکر از عوامل

mohamadreza
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

با سلام خدمت شما بسیار سپاسگزارم از لطف شما ممنونم

ارین
۰۳ فروردین ۱۴۰۱

برای استعلام اینترنت چه باید کرد؟

بابک
۲۷ اسفند ۱۴۰۰

اپراتور به این بزرگی استعلام باقی مانده بسته اینترنتش درست کار نمیکنه خیلی تعجب اوره

شقایق کریمی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰

هفت گیگ دارم که مصرف نمیشه 142 روزم مونده بسته تموم شه بسته جدیدم خریدم رزرو شده چه کنم یکی کمک کنه با اینترنت مودم هم کار نمیکنه یعنی بزور کار می‌کنه گوشیم کسی هست کمک کنه

  • حسین
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

    اره

جمال
۲۷ بهمن ۱۴۰۰

این کد کارنمیکنه سال گذشته عالی بودهرموقع استعلام شارژمیگرفتم استعلام نت میومدبالا ولی الان نه

ناصری
۱۷ بهمن ۱۴۰۰

سلام من یک ماهه نامحدود از ساعت ۲ شب تا ۱۱ صبح گرفتم بعد زده آلفا دو گیگ سوال آیا روزانه بین آن ساعات فقط دو گیگ میتونم استفاده کنم سوال ۲ .....آیا بعد از آن ساعات اگر از اینترنت استفاده کنم آزاد محاسبه میشه ؟؟؟؟ احتساب تعرفه آزاد ؟؟؟؟؟

Maede
۲۹ دی ۱۴۰۰

من‌کد همراه اول رو نمیدونستن وای از ایران فهمیدم مرسی از کانال خوبتون🍭

بانانا
۲۰ دی ۱۴۰۰

50 درصد اوقات درست کار نمیکنه شاید مشکل از منطقه منه ولی درکل مشکل داره

هاکلن
۰۹ دی ۱۴۰۰

دوستان خوب دقت کنید عالیه همراه همیشگی شما

  • علی
    ۰۹ دی ۱۴۰۰

    سلام چک کنید ببینید علت کندی فوق العاده سرعت اینترنت همراه اول چیه واقعا اینکه میگن لاکپشتی من میگم احتملا لاکپشت قطع نخاعی است

Dr.soheil
۰۸ دی ۱۴۰۰

برای استعلام اینترنت *100*10#

صادق علیزاده
۰۷ دی ۱۴۰۰

بسیار عالی

مهدی
۲۶ آذر ۱۴۰۰

کد و وارد کردم میگه درست نمیباشد😐

فرخ الماسی
۲۰ آبان ۱۴۰۰

عالی♥♥♥♥

  • mohamadreza
    ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    با سلام خدمت شما بسیار سپاسگزارم از لطف شما ممنونم

  • Maede
    ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    خلی راضی هستم نمیدونستم کد همراه اول چیه ولی از ایران فهمیدم مرسی از‌کانالتون🍭

علی
۱۲ مهر ۱۴۰۰

درود و احترام، کد *100*1# فقط قسمت اول میاد ولی استعلام عمل نمیکنه برسی کنید لطفا

  • صدرا سعیدی
    ۱۲ مهر ۱۴۰۰

    خیلی شما درست میگی واقعن اینطوری بود

  • Ali
    ۱۲ مهر ۱۴۰۰

    ستاره صد ستاره ده مربع رو بزنید استعلام کنید

اضافه کردن نظر جدید